Monci logo

Prekių grąžinimas

Pinigų grąžinimas

Pagal Lietuvos Respublikos įstatymų numatyta tvarka, pirkėjas turi teisę per 14 dienų nuo prekės gavimo dienos, grąžinti tinkamos kokybės prekes, įsigytas elektroninėje parduotuvėje. Jei pirkėjui nepatinka rūbų spalva, dydis, modelis, jis gali grąžinti per 14 dienų nuo jo gavimo dienos, o pardavėjas privalo grąžinti už prekes sumokėtą kainą. Pinigai už prekes grąžinami per 10 -14  kalendorinių dienų nuo prekių gavimo dienos. Dažniausiai klientas savo pinigus atgauna per 5-7 dienas.

Grąžinant prekes būtina laikytis šių sąlygų:

  • Grąžinama prekė turi būti originalioje pakuotėje (pvz.: dėžutę ar apsauginį voką, kuriame gavote siuntą), tam jog siunta transportavimo metu būtų kuo mažiau pažeidžiama.
  • Prekė turi būti pirkėjo nesugadinta, pvz.: jei rūbas grąžinamas su ryškiomis dėmėmis, tai gali būti laikoma, kad prekė yra sugadinta, tad mes turime teisę atsisakyti priimti grąžinimą.
  • Prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos, nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.
  • Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta.
  • Pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti Pirkėjo grąžinamas prekes, jei buvo nesilaikoma prekių grąžinimo sąlygų.
  • Jei išpakavus siuntą radote siuvimo broką, dėmę ar bet ką, ko Jūsų nuomone neturėtų būti – prašome nufotografuoti ir atsiųsti nuotraukas el.paštu info@monci.lt. Jums nepranešus apie Jūsų rastą pažeidimą, mes gavę grąžinamą prekę atgal, galime tai traktuoti kaip Jūsų padarytą pažeidimą ir atsisakyti grąžinti pinigus už grąžinamą arba keičiamą prekę.

Prekės, kurių detalės, išmatavimai ir pan. buvo keičiami pagal asmeninius poreikius, įstatymo nustatyta tvarka negali būti keičiamos ar gražinamos.

Prekės gražinimo išlaidas dengia klientas, išskyrus atvejus, kai prekė yra gražinama dėl blogos prekės kokybės.

Kai grąžinama nekokybiška prekė, mes įsipareigojame priimti prekę ir ją pakeisti analogiška preke. Tuo atveju kai neturime analogiškos prekės, mes grąžiname Jums už prekę sumokėtus pinigus.

Saugų prekės gražinimą turi užtikrinti pirkėjas. Jei grąžinama siunta pasiklysta terminalų punktuose, už ją atsako grąžinti norintis pirkėjas ir visus teisinius dalykus aiškinasi su siuntų tarnybomis pats.

Kaip grąžinti prekę?

Grąžinimas per Omniva terminalą:

Siųsti į Omniva Romainių Rimi paštomatą Kaune.
Mob numeris: +37067286525


Norint grąžinti prekę DPD ar Lietuvos paštu, susisiekite su mumis el. paštu: info@monci.lt

Suteiksime visą tikslią informaciją kaip tai padaryti.

Start typing and press Enter to search

Krepšelis

Krepšelyje nėra produktų.